05 Σεπτεμβρίου 2013

Παλιές Ραπτομηχανές Σε... Άλλο Ρόλο



Πριν από 10 περίπου χρόνια δύο πολύ καλοί μου φίλοι είχαν την ιδέα να μετατρέψουν τη βάση μιας παλιάς ραπτομηχανής σε έπιπλο τηλεόρασης. Η ιδέα από την αρχή μου φάνηκε τέλεια, αν και δεν την είχα ξαναδεί. 
Photo Credit: Pixabay

Από τότε οι τηλεοράσεις μπορεί ν' άλλαξαν, αλλά το έπιπλο της ραπτομηχανής εξακολουθεί να παραμένει εκεί, αυξάνοντας την ιστορία του και την αξία του. Και η αλήθεια είναι ότι τότε δεν είχα καν φανταστεί αυτό θα γινόταν "τάση" και ότι σήμερα οι παλιές ραπτομηχανές είναι περιζήτητα vintage αντικείμενα. Άλλωστε, μπορούν να μετατραπούν σε οτιδήποτε και να ενταχθούν σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού, ακόμη και στον κήπο. Μπορούμε να τη βρούμε σε μια τραπεζαρία, στο χολ, εκτελώντας χρέη γραφείου ή βοηθητικού τραπεζιού, στην κουζίνα, ως βοηθητική νησίδα, στο υπνοδωμάτιο σε ρόλο μπουντουάρ και στο μπαλκόνι ή στον κήπο, ως πάγκο εργασιών.





Και βέβαια τα μεταλλικά του μέρη μπορούν να δώσουν δημιουργική έμπνευση για όσους ασχολούνται πιο σοβαρά με την τέχνη των σιδεράδων και να δημιουργήσουν ιδιαίτερα αντικείμενα... όπως αυτές οι σιδερένιες αυλόπορτες.

Recycled Singer Sewing Machine
Recycled Singer Sewing Machine by zeevveez, on Flickr


2 σχόλια:

  1. Η ιδέα της αυλόπορτας φανταστική γιατί σαν τραπεζάκι την έχω δει. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου φάνηκε πολύ πρωτότυπη ιδέα! Και μου άρεσε ιδιαίτερα η άσπρη! Καλή συνέχεια κι εσένα!

      Διαγραφή