10 Νοεμβρίου 2014

Ankle booties and five outfits that rock ...

Follow me on Facebook • Google+ • Bloglovin'

From time to time the ankle booties raise discussions about them ... Are they flattering, or ugly?! Do they shorten our legs, or they make them seem longer?! Yet, flat ankle boots are surely comfy and one of the trends for this winter. Combined literally with everything from jeans and pants, to skirts, shorts and dresses, they give street style outfits easy to wear and rock ...


#1 Sweater dress & tights



#2 Jeans & leather jacket
#3 Cardigan & skirt 

Hearts

Hearts by by-jwp featuring ankle boots



#4 Leather pants & tartan


nothing to wear



#5 Faux fur & dress

by its cover




I really hope to have found interesting ideas to these outfits with, or without ankle boots. After all, everything is a matter of a taste and timing ... Have a beautiful and easy-going week!!!!

9 σχόλια:

  1. Τα 1, 3, & 5 πολύ του γούστου μου Ιωάννα!!!
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η τσάντα με τα βότσαλα και το φτερτό σκουλαρίκι ειναι πολύ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λές και με έντυσες ακριβώς με τα σύνολα αυτά Ιωάννα μου...ειδικά το 5ο είναι μέσα στα γούστα μου....υπέροχες στυλιστικές προτάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε ξέρω γιατί, αλλά τα ημιμποτα ποτε δεν τα βολευτηκα. Νοιωθω σα να είναι μισή λύση...οτε χαμηλό ουτε μπότα! Μάλλον για αυτό!
    Οι επιλογές σου είναι υπέροχες και απόλυτα εγώ! Με μπότα βέβαια! Χαχαχαχα

    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένας συνδυασμός του 2 και 3 καθώς και ολόκληρο το 4 είναι επιλογές που πάντα τις κάνω. Όμως όλες οι προτάσεις είναι υπέροχες απλά εγώ νιώθω πιο άνετα με παντελόνι. Καλημέρα και καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ δε τα προτιμάω τα μποτάκια! Νομίζω πως δε με κολακεύουν, μου αρέσουν μόνο με παντελόνι και είναι ίσως και πιο άνετα για τα φορέσεις από τις μπότες. Όχι όμως πως τα αγόρασα και ποτέ.. μόνο τα καγκουρό μποτάκια αγόραζα!!! Μάλλον μου είχε μείνει από το σχολείο (τότε είχαν ξεκινήσει να εμφανίζονται κάποια), Το 1ο και το τελευταίο σύνολο- καταπληκτικά!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι τα αγαπημένα μου πατούμενα.Τα προτιμώ για την άνεση και το στυλιστικό τους ενδιαφέρον.Το 1ο σύνολο είναι ''ΕΓΩ'' .Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. You have selected some lovely items which are not only stylish but cosy too. I agree that ankle boots are so versatile as you have shown so well here.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αααααα τα θέλω όλα! Φωτιές μ ανάβεις Ιωάννα μου!!!
    Καλή συνέχεια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή