29 Νοεμβρίου 2014

Rustic home decoration ideas

8 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις!!
    Κυρίως η πρώτη μου αρέσει πολύ! Η κουνιστή πολυθρόνα είναι απίθανη!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την κουνιστή πολυθρόνα με ττην προβιά τη θέλω κι εγώ,κι ένα από τα ωραία μαξιλαράκια σου για τη μέση μου.Όνειρο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι κρατάω την τελευταία παράγραφό Ιώαννα.. Κρύες νύχτες μπροστά στο τζάκι, χιόνι.. κτλπ... Τα ονειρεύομαι γιατί και εκεί θα μείνουν!!
    Και εμείς θέλουμε να ζήσουμε κάποια στιγμή στο χωριό αλλά εγώ δεν είμαι σίγουρη πως αντέχω την νοοτροπία του χωριού! Την διακόσμηση την αντέχω και την θέλω!! :)) χαχαχαχαχα
    Καλή Κυριακή να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι προτάσεις σου, όπως πάντα, Ιωάννα! Αχ πόσο θέλω ένα faux taxidermy για το τζάκι ♥
    Καλή εβδομάδα & καλό μήνα. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχες προτασεις! και απο αποψη χρωματων και αντικειμενων και γενικα του στυλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φανταστικές προτάσεις Ιωάννα! Αγάπησα πολύ τα ξύλινα πιάτα αλλά και το κερατένιο καλάθι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρ οτι το σπιτι μου δεν ειναι σε αυτο το στυλ
    τον Χειμωνα μου αρεσιε να βρισκομαι σε χωρους με ωραια ρουστίκ διακόσμηση!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα βλέπω και θέλω να κάτσω σε μια γωνιάκαι να αρχίσω να διαβάζω...αααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή